.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي شنبه


* يك كارشناس نفتي در خوزستان گفت: در پي تغيير هيئت مديره شركت ملي نفت ايران و حذف مدير عامل مناطق نفت خيز جنوب از عضويت در هيئت مديره، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان در نامه‌اي به رئيس‌جمهور ضمن اعتراض به تصميم وزير نفت، خواستار تجديدنظر در اين تصميم غيركارشناسانه شدند. هيأت مديره شركت نفت ايران، نقش اساسي در سياستگزاري و برنامه ريزي براي توليد و بهره برداري از نفت كشور دارد. اعلام خطر يك كارشناس صنعت نفت در اين زمينه را در مقاله صفحه 2 روزنامه امروز بخوانيد.

* شيرين عبادي در مصاحبه با يك سايت فرانسوي، زن مجرمي كه پس از زناي محصنه، شوهر خود را با همكاري مردي ديگر كشته است را بي گناه دانست. به گزارش آتي نيوز، وي افزايش فشارهاي غربي بر قوه قضائيه كشورمان را موجب خوشحالي دانست و افزود: "سكينه م" كاملاً بيگناه است چرا كه عمل زنا نه جنايت است نه جرم. شيرين عبادي، با استناد به مصاحبه‌هاي وكيل اين زن كه تاكنون موكل خود را نديده است، نتيجه گرفت كه حتماً اين زن در كشتن شوهر خود نيز بي تقصير بوده و بايد فوراً آزاد شود. وي به دليل داشتن همين افكار انحرافي، چند سال قبل در يك زدوبند سياسي جايزه صلح نوبل را دريافت كرد.

* آمار زندگي مجردي جوانان به ويژه دختران با روند نگران كننده‌اي درحال افزايش است. به گزارش مهر، مسئولان سازمان ملي جوانان به عنوان متولي امور جوانان معتقدند كه تعداد زيادي از جوانان در تهران زندگي مجردي دارند به طوري كه آمار روي آوردن جوانان به زندگي مجردي در 6 كلانشهر تهران، شيراز، مشهد، اصفهان، تبريز و اهواز به 30 درصد رسيده است. آماري كه از نظر سازمان ملي جوانان تكان دهنده است و نسبت به افزايش آن به خانواده‌ها هشدار داده است. در واقع خانواده‌ها خواسته يا ناخواسته زمينه را براي زندگي مجردي فرزندانشان فراهم مي‌كنند به خصوص افزايش سن ازدواج به اين پديده دامن زده و حتي بسياري از جوانان زندگي مستقل و مجردي را به تشكيل خانواده ترجيح ميدهند. صاحبنظران مسائل اجتماعي به خانواده‌ها توصيه مي‌كنند ضمن آگاه ساختن فرزندان خود از خطرهاي زندگي مجردي بر رفتارهاي آنان نظارت داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.